Branch Manager – pracoviště Spytihněv

Co vás čeká:

  • komplexní řízení provozu pobočky v souladu se strategií společnosti a platnou legislativou
  • plnění obchodních/finančních cílů svěřené pobočky
  • řízení regionálního obchodního týmu a jeho rozvoj
  • reporting, spolupráce při tvorbě budgetu a odpovědnost za jeho plnění
  • pravidelná prezentace výsledků vedení společnosti
  • monitoring trhu v daném regionu
  • budování vztahů, zvýšení činnosti a upevnění pozice lídra společnosti ve svém oboru na trhu
  • spolupráce při řízení lidských zdrojů
  • optimalizace nákladů pobočky
  • řízení subdodavatelských činností
  • spolupráce s výrobním závodem a ostatními pobočkami

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • min. SŠ vzdělání obchodního popř. technického směru
  • zkušenosti s prodejem a týmovým řízením v délce min 5 let
  • schopnost vést vlastním příkladem a přenést do týmu firemní strategie, úkoly a cíle
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • výborné organizační schopnosti
  • komunikační/prezentační schopnosti
  • schopnost analyzovat, určit priority a pracovat pod tlakem
  • pozitivní osobnost s přirozenou autoritou, loajalitu, přirozené uvažování, aktivní přístup k práci
  • znalost MS Office
  • řidičský průkaz sk. B
  • bezúhonnost

Co vám můžeme nabídnout:

  • stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • práci na zajímavých projektech pro tuzemské i mezinárodní společnosti
  • příjemné a neformální pracovní prostředí
  • firemní vůz
  • odpovídající finanční ohodnocení, výkonnostní bonusy na kvartální úrovni, pravidelná valorizace mzdy
  • nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky v akt. hodnotě 90 Kč, finanční
  • příspěvky za odpracované roky již od 1. roku, při svatbě/narození dítěte, příspěvky na životní/penzijní
  • připojištění, výhodné tel. tarify pro celou rodinu, možnost jazykové výuky aj.
  • pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • termín nástupu ihned nebo dle dohody

Prosíme o zaslání CV na kontaktní email: petra.novotna@algeco.com

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - personalista ALGECO s.r.o.
email: Petra.Novotna@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba