Branch Manager – Praha

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu.
Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti.
Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě. Včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

 

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

Branch Manager – Praha

 

Jaké úkoly Vám svěříme:

  • komplexní řízení provozu pobočky v souladu se strategií společnosti a platnou legislativou
  • zodpovědnost za realizaci obchodních a provozních cílů pobočky
  • řízení regionálního obchodního týmu a jeho rozvoj
  • reporting, spolupráce při tvorbě budgetu a odpovědnost za jeho plnění
  • pravidelná prezentace výsledků vedení společnosti
  • budování vztahů, zvýšení činnosti a upevnění pozice lídra společnosti ve svém oboru na trhu
  • optimalizace nákladů pobočky
  • spolupráce s výrobním závodem a ostatními pobočkami

Váš profil:

  • VŠ/SŠ vzdělání obchodního, popř. technického směru
  • znalost stavebního trhu velkou výhodou
  • managerské a obchodní zkušenosti (manager prodeje, KAM nebo obdobné) zaměřené na výkon a KPIs
  • dobrá znalost provozních a finančních témat (P&L)
  • schopnost pracovat v dynamickém mezinárodním prostředí
  • schopnost vést vlastním příkladem a přenést do týmu firemní strategie, úkoly a cíle
  • velmi dobrá znalost angličtiny (B2 a výše), umožňující každodenní obchodní komunikaci a pravidelnou komunikaci s managmentem společnosti
  • komunikační/prezentační/vyjednávací schopnosti
  • schopnost analyzovat, určovat priority a pracovat pod tlakem
  • pozitivní osobnost s přirozenou autoritou
  • velmi dobrá znalost sady MS Office
  • bezúhonnost

Co nabízíme:

  • stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • příjemné a dynamické pracovní prostření
  • motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů
  • možnost osobního i profesního rozvoje
  • práci na zajímavých projektech
  • očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody.
  • pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

V případě zájmu prosíme o zaslání CV v českém i anglickém jazyce.

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: petra.novotna@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba