Pracovník zpracování zakázek/Projektový manager

Co Vás čeká:

  • každodenní komunikace v německém jazyce se zahraničními pobočkami 
  • zpracování cenových nabídek dle požadavků zákazníků z německy mluvících zemí 
  • projektové řízení zakázek až po finální realizaci 
  • Zapracovávání případných dodatečných požadavků zákazníků

 

Co byste měl/a umět:

  • SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického, stavebního zaměření, popř. praxe na obdobné pozici
  • velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem na úrovni každodenní komunikace se zákazníky je podmínkou 
  • znalost čtení technické dokumentace velkou výhodou 
  • znalost AJ výhodou 
  • výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu 
  • orientace na zákazníka 
  • odpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, časová flexibilita 

 

Požadavky na znalost práce na PC:

  • MS office – podmínkou 
  • AutoCAD - výhodou 

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou 
  • zázemí prosperující nadnárodní společnosti, podporu dalšího rozvoje
  • příjemné pracovní prostředí, zaměstnanecké benefity (každoroční valorizace mzdy, roční cílový bonus splatný ve třech částkách během roku, finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku, příspěvky při významných životních událostech, stravenky v aktuální hodně 90 kč, výuka jazyků na pracovišti, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu, příspěvky na životní/penzijní připojištění aj.)

Nástup 1.8. nebo dle domluvy
Prosíme o zaslání CV v českém a německém jazyce.


Zájemce prosíme o zaslání CV na e-mail: petra.novotna@algeco.com

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba