Jaké úkoly Vám svěříme?
- odpovědnost za organizaci výroby a plnění výrobního plánu
- spolupráce na budování a udržování systému řízení jakosti
- vedení a kontrola přímých pracovníků výroby, příprava podkladů pro mzdy, hodnocení pracovníků
- sledování a vyhodnocování využitelnosti výrobních zařízení
- podílení se na tvorbě časových norem
- zodpovědnost za dodržování technologických norem
- reporting dat za svěřený úsek
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. ŠŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 5 let, automotive výhodou
- ochota pracovat ve 2 směnném provoze
- schopnost motivovat a vést svůj tým
- praktická zkušenost s nástroji trvalého zlepšování - KAIZEN, Lean (JIT, 5S, TFM apod.) podmínkou
- orientace v řízení kvality a EHS ve výrobní společnosti
- zaměření na výsledek, schopnost práce pod tlakem
- organizační schopnosti, logický úsudek
- komunikativní znalost angličtiny výhodou
Co Vám nabídneme my:
- stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- příjemné a dynamické pracovní prostření
- motivující finanční ohodnocení dle schopností a zkušeností
- nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, roční finanční bonus v závislosti na dosažených výsledcích, pravidelná valorizace mzdy, bonusy za odpracované roky, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvek na stravování, jazyková výuka na pracovišti aj.
- možnost osobního i profesního rozvoje
- práci na zajímavých projektech
- pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - personalista ALGECO s.r.o.
email: hiring.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860