MISTR VÝROBY - výrobní závod Staré Město u Uh. Hradiště

ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.

Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.

 

Co Vás čeká:

  • odpovědnost za organizaci výroby a plnění výrobního plánu
  • spolupráce na budování a udržování systému řízení jakosti
  • vedení a kontrola přímých pracovníků výroby, příprava podkladů pro mzdy, hodnocení pracovníků
  • sledování a vyhodnocování využitelnosti výrobních zařízení
  • podílení se na tvorbě časových norem
  • zodpovědnost za dodržování technologických norem
  • reporting dat za svěřený úsek

Váš profil:

  • min. ŠŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici min. 5 let, automotive výhodou
  • ochota pracovat ve 2 směnném provoze , možnost do budoucna 3 směnný provoz v období špičky
  • schopnost motivovat a vést svůj tým
  • praktická zkušenost s nástroji trvalého zlepšování - KAIZEN, Lean (JIT, 5S, TFM apod.) podmínkou
  • orientace v řízení kvality a EHS ve výrobní společnosti
  • zaměření na výsledek, schopnost práce pod tlakem
  • organizační schopnosti, logický úsudek
  • komunikativní znalost angličtiny výhodou

Můžete se těšit na:

  • stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • motivující finanční ohodnocení, roční finanční bonus dle dosažných výsledků
  • nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, roční valorizace mzdy, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvky za odpracované roky již od 1. roku ve společnosti)
  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat
  • příspěvek na stravování ve výši 75 Kč/den
  • příjemné pracovní prostředí
  • nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu
  • příležitost pro rozvoj, individuální přístup k pracovníkům
  • zvýhodněné telefonování pro celou rodinu
  • pracovní poměr na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost osobního i profesního růstu
  • termín nástupu ihned nebo dle dohody

 

V případě zájmu o volnou pozici nás prosím kontaktujte přes následující formulář:

eRecruiter

 

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu.

Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti.

Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat.

Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:

Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba