ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Co Vás čeká:
- odpovědnost za organizaci výroby a plnění výrobního plánu
- spolupráce na budování a udržování systému řízení jakosti
- vedení a kontrola přímých pracovníků výroby, příprava podkladů pro mzdy, hodnocení pracovníků
- sledování a vyhodnocování využitelnosti výrobních zařízení
- podílení se na tvorbě časových norem
- zodpovědnost za dodržování technologických norem
- reporting dat za svěřený úsek
Váš profil:
- min. ŠŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 5 let, automotive výhodou
- ochota pracovat ve 2 směnném provoze , možnost do budoucna 3 směnný provoz v období špičky
- schopnost motivovat a vést svůj tým
- praktická zkušenost s nástroji trvalého zlepšování - KAIZEN, Lean (JIT, 5S, TFM apod.) podmínkou
- orientace v řízení kvality a EHS ve výrobní společnosti
- zaměření na výsledek, schopnost práce pod tlakem
- organizační schopnosti, logický úsudek
- komunikativní znalost angličtiny výhodou
Můžete se těšit na:
- stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- motivující finanční ohodnocení, roční finanční bonus dle dosažných výsledků
- nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, roční valorizace mzdy, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvky za odpracované roky již od 1. roku ve společnosti)
- 5 týdnů dovolené
- 13. plat
- příspěvek na stravování ve výši 75 Kč/den
- příjemné pracovní prostředí
- nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu
- příležitost pro rozvoj, individuální přístup k pracovníkům
- zvýhodněné telefonování pro celou rodinu
- pracovní poměr na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- možnost osobního i profesního růstu
- termín nástupu ihned nebo dle dohody
V případě zájmu o volnou pozici nás prosím kontaktujte přes následující formulář:
eRecruiter
Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu.
Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti.
Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat.
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860