OPERATIONS BRANCH COORDINATOR / OPERATIVNÍ KOORDINÁTOR pracoviště Praha

ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.

Společnost ALGECO s.r.o. je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.

ALGECO s.r.o. přijme kolegu/kolegyni na pozici OPERATIONS BRANCH COORDINATOR/OPERATIVNÍ KOORDINÁTOR POBOČKY - Praha

 

Pracovní náplň:

  • účast na rozvoji a řízení provozních procesů pobočky
  • správa a údržba nájemní flotily společnosti
  • sledování a koordinace pohybu jednotek, jejich evidence a inventarizace
  • plánování, nákup a kontrola činností subdodavatelů
  • řízení zásob a optimalizace využití zdrojů pobočky (moduly & 360 vybavení)
  • optimalizace nákladů a efektivity práce
  • spolupráce a zajišťování potřebných kooperací s výrobním závodem ve Starém Městě
  • implementace iniciativ HSE (health & safety & environment development)
  • pravidelná podpora všem týmům pobočky

 

Profil kandidáta:

  • min. SŠ vzdělání, zkušenosti s provozním řízením pobočky
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • MS Office (excel), znalost Navision+Power BI vítána
  • ŘP sk. B
  • znalost modulárních stavebních systémů výhodou
  • zkušenosti s přípravou a realizací staveb vítána
  • schopnost týmové práce
  • kreativita, zodpovědnost, spolehlivost
  • orientace na dosažení výsledků

 

Co nabízíme:

  • stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • příjemné a dynamické pracovní prostření
  • motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální finanční bonusy dle dosahovaných výsledků
  • nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování ve výši 75 Kč/den, finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, roční valorizace mzdy, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu, teambuildingové aktivity
  • nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu (finance, právo, psychologie a zdravý životní styl)
  • možnost osobního i profesního rozvoje
  • práci na zajímavých projektech
  • pro úspěšné zaměstnance možnost kariérního růstu

Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody. Pracovní poměr na 1 rok s prodloužením na dobu neurčitou.

 

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:

Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba