ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Co Vás čeká?:
- Koordinace provozních procesů v rámci jednotlivých oddělení pobočky
- Kontrola a dodržování nastavených procesů a jejich neustálá inovace
- Kontrola a optimalizace nákladů a zvyšování efektivity práce
- Efektivní komunikace se všemi týmy
- Sledování a koordinace pohybu jednotek, jejich evidence a inventarizace
- Řízení skladu a pravidelných inventur
- Optimalizace využití skladových zásob na pobočce
- Plánování a koordinace činností subdodavatelů
- Implementace iniciativ BOZP
- Řízení a motivace svěřeného týmu
Co byste měl/a znát, umět:
- SŠ vzdělání, zkušenosti s provozním řízením pobočky výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem) nezbytný
- Schopnost efektivní komunikace
- MS Office (excel)
- Znalost Navision+Power BI vítána
- ŘP sk. B
- Znalost modulárních stavebních systémů výhodou
- Zkušenosti s přípravou a realizací staveb vítány
- Schopnost týmové práce
- Kreativita, zodpovědnost, spolehlivost
- Orientace na dosažení výsledků
Můžete se těšit na:
- Stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- Příjemné a dynamické pracovní prostření
- Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování ve výši 100 Kč/den, finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, roční valorizace mzdy, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu, teambuildingové aktivity
- Nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu (finance, právo, psychologie a zdravý životní styl)
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech
- Pro úspěšné zaměstnance možnost kariérního růstu
- Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody.
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860