Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Pracovník obchodního oddělení
Pracovní náplň:
- Každodenní komunikace v německém jazyce se zahraničními pobočkami
- Zpracování cenových nabídek dle požadavků zákazníků z německy mluvících zemí
- Návrhy technických řešení ve spolupráci s technickým oddělením
- Komunikace s jednotlivými odděleními napříč společností
- Projektové řízení přidělených projektů až po finální realizaci
- Zapracovávání případných dodatečných požadavků zákazníků
- Příprava podkladů pro fakturaci, kontrola správnosti fakturace
- Spolupráce na přípravě předávací technické dokumentace
- Budování partnerství a profesionálních vztahů s kolegy na zahraničních pobočkách+
Profil kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického, stavebního zaměření, popř. praxe na obdobné pozici
- Velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem na úrovni každodenní komunikace se zákazníky je podmínkou
- Znalost čtení technické dokumentace velkou výhodou
- Znalost AJ výhodou
- Výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu
- Orientace na zákazníka
- Odpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, časová flexibilita
- AutoCAD – výhodou
Můžete se těšit na:
- Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
- Příjemné a dynamické pracovní prostření
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
- Motivující finanční ohodnocení, roční bonus dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
- Příspěvky při svatbě či narození dítěte
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech
- Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860