Jaké úkoly Vás čekají:
- komplexní zastřešení a koordinace projektů
- organizace a koordinace prací v jednotlivých fázích projektu, dohled na kvalitou prováděných prací
- odpovědnost za ekonomický výsledek svěřených projektů
- legislativní a technická podpora obchodního týmu
- komunikace s výrobním závodem
- odpovědnost za technickou dokumentaci, 3D vizualizace
- komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro zakázky, zpracování cenových nabídek
- spolupráce při výběru subdodavatelů
Co byste měl/a znát, umět?
- SŠ/VŠ vzdělání stavebního zaměření
- znalost aktuální legislativy
- prokazatelné zkušenosti s řízením složitých stavebních projektů
- praxe na obdobné pozici min 3 roky
- komunikativní znalost angličtiny podmínkou, německý jazyk vítán
- výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
- samostatnost, odpovědnost, technické myšlení
- znalost Auto CAD nutná, Autodesk REVIT vítán
Co Vám nabídneme my:
- stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- příjemné a dynamické pracovní prostření
- motivující finanční ohodnocení dle schopností a zkušeností
- nadstandartní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, kvartální finanční bonus v závislosti na dosažených výsledcích, pravidelná roční valorizace mzdy, bonusy za odpracované roky, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvek na stravování, jazyková výuka aj.
- možnost osobního i profesního rozvoje
- práci na zajímavých projektech
- pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nástup: duben 2021 nebo dle domluvy
Prosíme o zaslání CV v českém a anglickém jazyce
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: Petra.Novotna@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860