Váš profil:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Zkušenosti s řízením kvality (TQM, poka-yoke, RC analýza aj.)
- Základní znalosti Kaizen nebo podobného systému trvalého zlepšování.
- Zodpovědnost, spolehlivost, logický úsudek
- manažerské a komunikační schopnosti
- zkušenosti s řízením EHS vítány
- Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
- Řidičský průkaz sk.B
Pracovní náplň:
- řízení interních a externích auditů (odpovědnost za vedení ISO9001, EN1090)
- komunikace s dodavateli a zákazníky, řešení reklamací
- implementace nápravných opatření do výrobního procesu
- řízení týmu kontrolorů
- pravidelný reporting
- zajištění EHS procesů v souladu s platnou legislativou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- Motivující finanční ohodnocení, roční finanční bonus dle dosažných výsledků
- Nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, roční valorizace mzdy, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvky za odpracované roky již od 1. roku ve společnosti, příspěvek na stravování – stravenky v hodnotě 90 czk, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu a další)
- pracovní poměr na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Práci na zajímavých projektech
- Možnost osobního i profesního růstu
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Termín nástupu ihned nebo dle dohody
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - personalista ALGECO s.r.o.
email: hiring.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860