Co vás u nás čeká:
- příjem, kontrola a zaskladnění materiálů od dodavatelů
- vychystávání a navážení skladových položek pro výrobu
- spojené administrativní činnosti
Co byste měl/a znát, umět:
- odpovědnost, samostatnost, spolehlivost
- bezúhonnost
- pozitivní přístup k práci
- aktivní přístup k řešení problémů
- výhodou praxe v řízení VZV
- časovou flexibilitu
- výborný fyzický stav
- znalost stavebních materiálů výhodou
Co vám nabízíme my:
- stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- motivující finanční ohodnocení, roční finanční bonus dle dosažných výsledků
- nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, roční valorizace mzdy, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, příspěvky za odpracované roky již od 1. roku ve společnosti, příspěvek na stravování – stravenky v hodnotě 90 czk, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu a další)
- pracovní poměr na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- možnost osobního i profesního růstu
- termín nástupu ihned nebo dle dohody
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - personalista ALGECO s.r.o.
email: hiring.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860