Pracovní náplň:
- zpracovává podklady pro cenové nabídky na realizace staveb v zahraničí
- poptává externí pracovníky pro stavby dle konkrétních specifik projektů
- zodpovídá za časový harmonogram realizace staveb
- zodpovídá za finanční plán realizace
- komunikuje a řeší denní problémy staveb přímo na staveništi se zástupci zahraničních poboček ALGECO
- vede tým pracovníků na stavbě a zodpovídá za kvalitu a bezpečnost práce
- podává zpětnou vazbu o prováděných montážích, podává návrhy na zlepšení a úspory
- zahraniční služební cesty
Požadujeme:
- SŠ stavebního zaměření
- zkušenosti s vedením staveb min. 3 roky
- němčina na vysoké komunikační úrovni
- znalost angličtiny výhodou
- proaktivní, pozitivní osobnost
- uživatelská znalost MS Office, základní znalost práce s AutoCAD (čtení výkresů, oměřování)
- základní znalost BOZP na stavbě
- aktivní řidič
- ochota cestovat
Co vám nabízíme?
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti a jistotu výplaty mzdy
- motivující finanční ohodnocení a pravidelné roční navýšení mzdy
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu ve výši až 3.000 Kč měsíčně
- příspěvky za odpracovanou dobu již od 1.roku ve společnosti
- příspěvek na stravování ve výši 75 Kč/den
- zvýhodněné telefonování pro celou rodinu
- příspěvek při svatbě zaměstnance a narození dítěte
- možnost příspěvků na penzijní/životní pojištění
- nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu
- příležitost pro rozvoj, individuální přístup k pracovníkům
- možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860