ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
HSE Manager CZ&SK
Místo výkonu práce: Spytihněv
Pracovní náplň:
- Zajišťování procesů v oblasti bezpečnosti práce v souladu s legislativními požadavky a strategií společnosti
- Koordinace a implementace zásad a předpisů v oblasti BOZP a ŽP
- Odpovědnost za jejich aktivní dodržování na pobočkách zaměstnavatele v ČR a na Slovensku
- Vytváření a aktualizace interní dokumentace v souladu s právními předpisy
- Preventivní a kontrolní činnost na pracovištích zaměstnavatele
- Identifikace a hodnocení rizik
- Činnosti HSE champion
- Zajišťování kvalifikačních školení pro zaměstnance
- Vedení evidence aktuálních oprávnění zaměstnanců v oblasti BOZP
- Organizace školení BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem a HR oddělením
- Pravidelné statistiky/výkazy
- Komunikace a sdílení osvědčených postupů v oblasti BOZP napříč společností
- Komunikace s kontrolními orgány státní správy
- Udržování a koordinace ISO ve svěřené oblasti
Profil kandidáta:
- VŠ vzdělání
- Nadšení pro práci v HSE
- Min. 2 roky praxe v oblasti řízení bezpečnosti práce
- Výhodou, nikoliv podmínkou, certifikace v oblasti BOZP (odborná způsobilost k plnění úkolů v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb.)
- Další kvalifikace na úrovni osvědčení v oblasti životního prostředí výhodou
- Znalost norem a předpisů v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství
- Znalost anglického jazyka na úrovni denní komunikace (min B2)
- Schopnost navazovat a udržovat dobré pracovní vztahy na všech úrovních
- Výborné organizační dovednosti
- Proaktivní přístup a schopnost stanovovat priority
- Přirozená vůdčí osobnost a týmový hráč
- Znalost sady MS Office
- ŘP. Sk. B – ochota cestovat mezi pobočkami CZ&SK (Praha, Spytihněv, Trnava)
Nabídneme Vám:
- Zajímavou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
- Silnou komunitu HSE kolegů napříč společností a maximální podporu vedení
- Příjemné a dynamické pracovní prostření
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit
- Motivující finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
- Příspěvky při svatbě a narození dítěte
- Podporu Vašeho osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860