Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme pro naši pobočku ve Spytihněvi nového kolegu/kolegyni na pozici:
Manager nákupu CZ&SK
Pracovní náplň:
- Komplexní řízení strategického & operativního nákupu
- Zajištění kontinuálních dodávek materiálu v požadovaném množství, čase a kvalitě
- Optimalizace toku informací v IS a týmech, neustálé zlepšování procesů
- Reakce na změny v provozních požadavcích a komunikace s operativními týmy na pobočkách
- Vedení výběrových řízení a jednání o technických řešeních a cenách
- Vyjednávání o slevách, plnění KPI a cílů
- Aktivní vyhledávání nových dodavatelů
- Analýza rizik a plánování dlouhodobých potřeb materiálu
- Výběr dodavatelů atypických materiálů pro konkrétní projekty
- Reklamačního řízení s dodavateli a řízení nápravných opatření
- Účast na nadnárodních aktivitách skupiny
- Sledování nových trendů v oboru
Váš profil:
- SŠ/ VŠ vzdělání v ekonomickém nebo technickém oboru
- Prokazatelné úspěšné zkušenosti v oblasti nákupu nebo řízení dodavatelského řetězce
- Aktivní znalost angličtiny na úrovni běžné denní komunikace
- Silné vyjednávací schopnosti a orientace na výsledek
- Schopnost analyzovat data a dělat strategická rozhodnutí
- Samostatnost, flexibilita a proaktivní přístup k řešení problémů
Nabídneme Vám:
- Rozmanitou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti, kde budete součástí projektů, které mají smysl
- Příjemné a dynamické pracovní prostření, podporující kolektiv
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
- Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Volitelný příspěvek na penzijní/životní pojištění nebo DIP po 1. roce ve společnosti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky při svatbě či narození dítěte
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Očekávaný datum nástupu: dle dohody
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860
















