Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
	
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme pro naši pobočku v Praze nového kolegu/kolegyni na pozici:
Obchodní zástupce (back office)
Pracovní náplň:
- Kompletní péče o svěřené portfolio klientů, a to převážně ze zázemí kanceláře v Praze – Uhříněvsi
 - Péče o obchodní záležitosti od přijetí poptávky od klienta po zpracování obchodní nabídky
 - Tvorba obchodních nabídek a klientských smluv
 - Odpovědnost za dosažené výsledky a jejich reporting
 - Rozvoj stávající klientely společnosti
 - Vyhledávání nových obchodních příležitostí
 - Rozvoj aktivit společnosti a podílu na trhu
 - Komunikace se zákazníky a partnery společnosti
 - Poskytování servisních a prodejních služeb společnosti
 - Vedení evidence a obchodní dokumentace
 
Váš profil:
- SŠ/VŠ vzdělání obchodního/ekonomického směru
 - Prokazatelná úspěšná praxe na obdobné pozici
 - ŘP skupiny B, další skupiny výhodou
 - Anglický jazyk na komunikativní úrovni
 - Odpovědný přístup k práci, orientace na zákazníka
 - Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
 - Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, loajálnost, flexibilita
 - Schopnost týmové práce
 
Nabídneme Vám:
- Rozmanitou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti, kde budete součástí projektů, které mají smysl
 - Příjemné a dynamické pracovní prostření, podporující kolektiv
 - Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
 - Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
 - Pravidelnou valorizaci mzdy
 - 5 týdnů dovolené
 - Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
 - Volitelný příspěvek na penzijní/životní pojištění nebo DIP po 1. roce ve společnosti
 - Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
 - Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky při svatbě či narození dítěte
 - Možnost osobního i profesního rozvoje
 - Práci na zajímavých projektech, podílení se na projektovém řízení
 - Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
 - Očekávaný datum nástupu: dle dohody
 
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
	Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
	email: recruitment.cz@algeco.com
	tel: (+420) 572 809 009
	mobil: (+420) 739 324 263
	fax: (+420) 572 520 860
        















