Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Operativní nákupčí (m/ž)
Místo výkonu práce: Staré Město u Uherského Hradiště
Pracovní náplň:
- Nákup svěřeného portfolia komodit pro výrobu
- Odpovědnost za včasné dodávky
- Kontrola a optimalizace skladových zásob
- Obchodně – technická jednání s dodavateli
- Komunikace s ostatními odděleními
- Řešení dodavatelských reklamací
- Sledování vývoje cen
- Vyhledávání nových možností nákupu a oblastí pro finanční úspory
- Souvztažné administrativní úkony a práce s informačním systémem
- Podpora a rozvoj oddělení nákupu, inovace
Profil kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti nákupu a subdodávek
- Organizační schopnosti, spolehlivost, koncepční myšlení
- Znalost angličtiny na úrovni běžné denní komunikace, němčina výhodou
- Základní znalost procesů ve výrobní společnosti
- Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- Iniciativní/proaktivní způsob myšlení a práce
- Ochota na sobě pracovat a učit se nové věci
Nabídneme Vám:
- Zajímavou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
- Přátelský pracovní kolektiv a maximální podporu vedení společnosti
- Mzdové rozpětí od 36 000 do 39 000 Kč
- 13. plat, pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
- Příspěvky při svatbě a narození dítěte
- Podporu Vašeho osobního i profesního rozvoje
- Pracovní poměr poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD
Těšíme se na Váš životopis!
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860