Operativní nákupčí (m/ž) – Staré Město u Uherského Hradiště

Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat

Připojíte-li se k týmu ALGECO,  budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.

____________________________________________________________________________________________________

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

 

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

Operativní nákupčí (m/ž)

Místo výkonu práce: Staré Město u Uherského Hradiště

 

Pracovní náplň:

  • Nákup svěřeného portfolia komodit pro výrobu
  • Odpovědnost za včasné dodávky
  • Kontrola a optimalizace skladových zásob
  • Obchodně – technická jednání s dodavateli
  • Komunikace s ostatními odděleními
  • Řešení dodavatelských reklamací
  • Sledování vývoje cen
  • Vyhledávání nových možností nákupu a oblastí pro finanční úspory
  • Souvztažné administrativní úkony a práce s informačním systémem
  • Podpora a rozvoj oddělení nákupu, inovace

 

Profil kandidáta:

  • SŠ/VŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti nákupu a subdodávek
  • Organizační schopnosti, spolehlivost, koncepční myšlení
  • Znalost angličtiny na úrovni běžné denní komunikace, němčina výhodou
  • Základní znalost procesů ve výrobní společnosti
  • Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Iniciativní/proaktivní způsob myšlení a práce
  • Ochota na sobě pracovat a učit se nové věci

 

Nabídneme Vám:

  • Zajímavou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
  • Přátelský pracovní kolektiv a maximální podporu vedení společnosti
  • Mzdové rozpětí od 36 000 do 39 000 Kč
  • 13. plat, pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě a narození dítěte
  • Podporu Vašeho osobního i profesního rozvoje
  • Pracovní poměr poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD

 

Těšíme se na Váš životopis!

 

Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:

Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt nebo se chcete dozvědět více o našich řešeních?

Naši odborníci Vám jsou k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17.00 hodin.
 

Zavoláme Vám zpět

Náš SERVIS 360°

Vybavení - balíčky


  • Nábytek
  • Kuchyňky
  • Sanitární doplňky
Vybavení - balíčky

Technika - balíčky


  • Sítě
  • Komunikace
  • Klimatizační technika
Technika - balíčky

Bezpečnost - balíčky


  • Požární bezpečnost
  • Bezpečnostní technika
  • Pojištění
  • Údržba
Bezpečnost - balíčky