Ve společnosti ALGECO respektujeme a oceňujeme rozmanitost, jsme nadšeni pro naše lidi, zákazníky a planetu. Rozvíjíme prostředí, kde je rozmanitost oceňována, procesy jsou nastaveny spravedlivě a každý cítí pocit sounáležitosti. Zavázali jsme se vybudovat firemní kulturu, která spojuje to nejlepší z našich lidí a jejich jedinečných schopností, zkušeností a dovedností. Tvoříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet a vzkvétat
Připojíte-li se k týmu ALGECO, budete moci uplatňovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti, budete plnohodnotnou součástí týmu, který má důležitou roli v inovaci a budování lepší budoucnosti a zároveň tvoří hodnoty pro naše zákazníky, zaměstnance, společnost a planetu.
____________________________________________________________________________________________________
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
NEW SALES MANAGER
Místo výkonu práce: Praha (popř. Spytihněv)
Pracovní náplň:
- Vytvoření a implementace efektivní prodejní strategie
- Zvyšování prodejních výsledků společnosti
- Aktivní vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí
- Péče o stávající i nové zákazníky a posilování jejich spokojenosti a loajality
- Osobní jednání se zákazníky, prezentace navržených řešení
- Účast na výběrových řízeních – od přípravy a vyjednávání až po získání zakázky a koordinaci návrhových fází
- Spolupráce s obchodními a projektovými týmy
- Vyhledávání nových možností pro rozšíření portfolia produktů a služeb společnosti
- Tvorba cenových nabídek, zejména u standardních prodejních produktů
- Obchodních návrhy
- Vývoj produktů a zákaznických řešení
- Monitoring trhu a konkurence
Profil kandidáta:
- Vzdělání technického nebo obchodního zaměření
- Orientace na zákazníka
- Znalost stavebního segmentu a požadavků ve stavebnictví
- Zájem o trendy a inovace
- Dobrá znalost investičního trhu v regionu
- Relevantní praxe, ideálně v oblasti prodeje, pronájmu nebo výstavby komerčních objektů
- Zkušenosti s projektovým řízením nebo vedením týmu
- Zkušenosti s rozvojem byznysu nebo uváděním nových produktů na trh výhodou
- Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
- Proaktivní přístup a inovativní myšlení
- Schopnost aktivně vyhledávat zákazníky a budovat dlouhodobé vztahy
- Schopnost efektivně fungovat v dynamickém pracovním prostředí
- Angličtina na úrovni umožňující interní komunikaci a případně i komunikaci se zákazníky
Můžete se těšit na:
- Zajímavou a smysluplnou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
- Dostanete možnost realizovat vlastní vize
- Podpoříme Váš osobní i profesního rozvoj
- Budete součástí přátelského a profesionálního pracovního týmu
- K práci dostanete služební vůz, notebook a mobilní telefon
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit
- Motivující finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
-
Pravidelnou valorizaci mzdy a balíček zaměstnaneckých benefitů:
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvek při svatbě a narození dítěte
- Po prvním roce příspěvek na produkt na stáří dle vlastního výběru
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
V případě, že Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání CV v českém a anglickém jazyce.
Těšíme se na setkání s Vámi!
Kontaktní osoba pro zájemce o volné pozice:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860