Kanceláře a administrativní budovy

Flexibilní kanceláře pro pohodlnou práci

Naše mobilní kanceláře nabízejí rychlá prostorová řešení a trvale a pružně se přizpůsobují vašemu obchodnímu modelu. Včetně nezbytného technologického vybavení.

Pronájem či prodej kontejnerů pro kancelářské budovy

Díky SMART OFFICE nabízí ALGECO inteligentní řešení Vašich požadavků na prostor: architektonicky propracované kanceláře, které jsou připravené k nastěhování za pár týdnů a splňují vysoké standardy, pokud jde o individualitu, pohodlí a udržitelnost. Zároveň zůstávají místnosti vždy flexibilní a jsou připraveny na ekonomický, organizační či personální rozvoj společnosti.

Splňujeme všechny požadavky moderního světa práce - včetně rychlosti, s jakou se mění potřeby společností: Během pouhých deseti týdnů pro vás postavíme inteligentní zasíťovanou kancelář nebo administrativní budovu s potřebnou bezpečnostní technologií a vhodným financováním - ať už se jedná o pronájem, nebo prodej.

Oblasti použití ALGECO SMART OFFICE jsou stejně rozmanité jako samotná ekonomika. Naše kanceláře jsou vhodné pro:

  • Průmysl
  • Obce a města
  • Správní orgány
  • Zdravotní péče
  • Finanční sektor
  • Obchod a gastronomie
  • Logistika
  • Staveniště

Kancelářské budovy sestavené z kontejnerů: výhody

Mobilní kancelářské kontejnery od ALGECO jsou odpovědí na výzvy naší doby. Prostory pro práci musí být ihned k dispozici a jsou potřebné tam, kde zaměstnanci potřebují krátké dopravní trasy a vynikající infrastrukturu.
Restrukturalizujete svou společnost? Rostete rychle, ale stále si nejste jisti, kde je cíl? ALGECO splní vaše potřeby v rekordním čase: budovu o rozloze 1440 metrů čtverečních ze 100 modulů lze obsadit již po osmi týdnech.

Přizpůsobení plánování, inteligentní skladba modulů a výběr vhodných materiálů a technologií vytvářejí sofistikovaná řešení místností, která optimálně podporují příslušný obchodní model a podporují kreativní vstupy.
U řešení SMART OFFICE si zákazníci často vyberou jednu z našich produktových řad s různými vlastnostmi vybavení.

  • Rychlé dodání během několika týdnů
  • Krátkodobá využití
  • Inovativní telekomunikace a technologie orientované na budoucnost
  • Příjemné pracovní prostředí a osvětlení
  • Se službou SERVIS 360°: na přání s kompletním vybavením interiéru
  • Flexibilní připevnění nebo demontáž jednotlivých modulů až po možnost přemístění celé budovy

Některé z našich realizací

S ALGECO můžete stavět s lehkostí, protože my se o vše postaráme. Takže se Vy můžete soustředit na to, co je důležité - vaše hlavní podnikání.

 

Administrativní budova pro pracovníky
Zobrazit
Kancelářská budova sestavená z naší řady Advance PLUS k vznikajícím výrobním halám
Zobrazit
Rozsáhlá administrativní budova s kompletním vybavením
Zobrazit
Jednací místnost a zázemí stavby z našich modulárních staveb
Zobrazit
Kompletní zázemí a servis pro zákazníka v Dobříši
Zobrazit
Kancelářské zázemí pro administrativu a logistiku
Zobrazit

Kancelářský kontejner: vybavení

Díky jedinečné službě SERVIS 360° umožňuje společnost ALGECO konstrukci nových kancelářských kontejnerů pohodlnější než kdykoli předtím. Soustředíte se na své hlavní podnikání, my se postaráme o zbytek. ALGECO pro vás staví až do požadované fáze expanze. Naše komplexní služby doplňují balíčky služeb přizpůsobené vašim potřebám za atraktivních podmínek. Využijte balíček Economy, balíček Comfort nebo balíček Premium.

Stejně jako budovy má služba SERVIS 360° modulární strukturu a zahrnuje všechny důležité služby související se stavebním projektem: poradenství, plánování, doprava, montáž, instalace, komunikace, IT, bezpečnost, nábytek a správa budov - vše do jednoho dodavaele. Zákazníci si mohou z různých služeb vybrat správnou volbu a využít vyzkoušené a optimální sestavy.

Moderní kancelářská infrastruktura má v kancelářských kontejnerech zvláštní význam. Za tímto účelem vyvinula společnost ALGECO svou komplexní službu Data-Net-Service, která kombinuje modulární síťové a telekomunikační řešení s nejvyšší mírou flexibility, zabezpečení a výkonu. Modulární zařízení pro přístupové body WLAN, zásuvky a také síťová a telefonní připojení pro telefonování VoIP jsou ideální pro modulární kancelářské a administrativní budovy.


Kancelářský prostor:
  • Flexibilní uspořádání interiéru: samostatná pracoviště, otevřené kanceláře, coworking nebo místnosti think tanků
  • Vnitřní vybavení přizpůsobené požadavkům zákazníka
  • Světlá a přátelská pracovní atmosféra
  • Rychlé dodání
Konferenční místnosti:
  • Modulární síťová a telekomunikační řešení
  • S kompletním vnitřním vybavením dle požadavku
  • Světlé a příjemné prostory
  • Připraveno k okamžitému použití
Společné místnosti:
  • Příjemné prostředí
  • S kompletním vnitřním vybavením na vyžádání
  • Rychlé dodání
Kuchyň a jídelna:
  • Vybavení dle balíčků v různých úrovních kvality
  • Individuální vnitřní a vnější vybavení
  • Také jako prostorové řešení s perspektivou
Sanitární kontejner:
  • Ideální doplněk k dočasným budovám
  • Toaleta, umyvadlo a pisoár se sanitárními startovacími sadami na vyžádání
  • Čistota a snadná údržba
  • Bezbariérová řešení

Náš 360° SERVIS

Nábytek a design

Od mobiliáře až po design budovy

 

Ochrana a bezpečnost

Využijte naše bezpečnostní balíčky

 

Energie a technologie

Dokonale vybaveno nejmodernější sítí a komunikačními technologiemi

 

Plánování a podpora

Naše komplexní varianty řešení

 

Vaše nová budova: modulární kancelářská budova

Plánujete svou kancelář dlouhodobě, ale zároveň chcete zůstat flexibilní? Pak jsou modulární stavby dobrou volbou. Budovy jsou připraveny k nastěhování během několika týdnů. Dlouhodobě zůstáváte flexibilní a přizpůsobujete se svým potřebám - kdykoli a znova a znova. Kancelářské kontejnery lze na požádání rozšířit, zmenšit nebo zcela přemístit. Inteligentní technologie, které jsou instalovány, zvyšují hodnotu modulárních struktur.

Díky mnoha samostatným modulům od ALGECO neexistují žádná omezení v možnostech designu: od kreativních startupů pro začínající podniky až po elegantní kancelářské budovy se skleněnými fasádami.

Tuto rozmanitost lze nalézt v interiérovém designu. Otevřené kanceláře jsou doplněny samostatnými prostory pro nerušenou a soustředěnou práci, inspirativními kreativními zákoutími a relaxačními místnostmi ke snížení stresu. Setkání se konají buď v útulných saloncích s espresso barem, nebo v zasedacích místnostech se vším digitálním vybavením. Současné kanceláře se navíc vyznačují ergonomicky navrženým nábytkem, vysoce výkonnou IT infrastrukturou, energetickou účinností, příjemným klimatem v místnosti a optimální zvukovou izolací.

Výhody modulárního designu:

  • Krátká doba výstavby přímo na místě: přibližně 10 až 15 týdnů
  • Vysoce kvalitní řešení místnosti s příjemným prostorem
  • Individuální plánování a návrh
  • Maximální flexibilita, když jsou vyžadovány změny
  • Zabezpečení nákladů a termínů
  • Služba SERVIS 360°: vše od jednoho dodavatele

Do you have a project or would you like to get to know more about our solutions?

Our experts are available for you from Monday to Friday, from 8 am to 5 pm.
 

We will call you back

Our SERVIS 360°

Equipment – packages


  • Furniture
  • Kitchenettes
  • Sanitary accessories

Technical equipment – packages


  • Networks
  • Communications
  • Air-conditionin

Security – packages


  • Fire detection and alarm systems
  • Security equipment
  • Insurance
  • Maintenance